fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Esther du står i skuld !!

Jag och Esther vi var och käka lunch på Max och så råkade jag slänga hennes tandställning som jag inte visste att hon hade lagt där på brickan med det andra skräpet och så kom vi till skolan och så kom hon på att vi hade råkat slänga det så vi gick tillbaka och frågade om någon kunde kolla bland skräpet, men hon sa att hon inte kunde hitta det. Vi gick än en gång tillbaka till skolan och fick reda på att vi slutade och fick gå hem, men istället för att gå hem gick vi än en gång tillbaka till Max för att själva leta, vi fick handskar och sånt så vi leta och med vi menar jag att jag fick leta, och det bar mycket mer skräp denna gång och jag fick dressing på min arm :( blev såååå äcklad.......

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!