fuckthisismylife - fuckthisismylife -

plugg

Idag har man suttit hemma och läst till övningkörningen. Min pappa är rätt seg på att säga när vi kan ut och övningsköra. Jag gick kursen förra året och har inte börjat än... det är inte kul att vänta, men om en vecka då blir det första gången :)

Jag har nu anmält mig till Hip Hopp/Street dans och längtar tills jag börjar :P haha
Det ska bli kul att gå med Hanna på dansen :)

Har tagit lite bilder idag, här är en:

Vad tycks?? :)

Just nu kollar jag på Scorpion King, inte speciellt bra men det är det bästa som går på tv:en just nu :(
Men ska gå och lägga mig nu för jag pallar inte kolla på filmen :P



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!