fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Körlektion

Hade min första körlektion igår och ja, bilen är hel. Jag var jätte duktig fick bara tre eller två kärringstopp :P haha
Louise ville inte sitta i bilen när jag övningskörde, hon gick in på köpcentret och sen stod under en skylt.
Jag gillar inte Esther idag, jag kan inte andas för hon låter mig inte hämta andan. Hon skrattar och därför börjar jag skratta har skit ont i magen efter detta :P men en possitiv sak är att jag tränar magen lite HAHA :P
Just nu har vi företagsekonomi vilket är as tråkigt och min pappa förväntar sig nu att jag ska ta hand om bokföringen på hans restaurang, vilket jag inte tänker göra....!! :P haha
PUSSPUSS♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!