fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Mission Impossible: Ghost Protocol

Igår var jag på bio med min mamma. Hon och jag såg (som ni ser i rubriken) Mission Impossible: Ghost Protocol.
Och det är en film jag rekommenderar starkt. Har ni inte sett dem tidigare gör det inte så jätte mycket för det är i princip nya uppdrag hela tiden, men så länge man vet vad hela Mission Impossible saga:n handlar om så är det nog inga problem ;) haha
Jag skulle verkligen kunna tänka mig att se den igen!!
Idag blir det att slappa och läsa i en bok som heter: Hel av Hans Thörn. Det var hans "föreläsning" jag var på i torsdag och jag läser den för att förstå mer av vad jag handskas med (eller vad man nu ska säga, haha)
Imorgon blir det antagligen en körlektion till :) längtar sååå, jag känner mig jätte töntig nu :P haha Men så är det, jag är jag, för alla andra är upptagna :P (lite sanning i det ju)
Ha det bra alla :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Linn

Gokväll!

Allt bra med dig idag? :)

Kram!

2012-02-07 | 19:16:48
http://linnhahne.blogg.se/
Anonym

Hur är det?

Har du fullt upp?

Kram// Farmor

2012-02-29 | 12:36:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!