fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Tips!

Så nu tänkte jag skriva lite tips typ eller vad man ska kalla det :P haha
Jag har köpt två mascaror.
L'oréal paris Lash Architect 4D False lash effect in 4 Dimensions Black Lacquer
Denna mascaran får dina ögonfransar att se längre ut, det är åtminstånde vad den ska göra.
Jag älskar denna mascaran, jag har korta ögonfransar och använder nästan alltid löslgonfransar (extrema), men jag behöver inte använda det över huvudtaget för mina ögonfransar ser längre ut, men ett tips är om man har en borste som är väldigt sträv så att man kan dela på ögonfransarna. Men jag rekomenderar denna starkt ;)

MaXfactor False Lash Effect Fusion Volume & Length

 

Denna mascaran är inte ny den är nått år gammalt och i reklamen så ska mascaran ge längre ögonfransar. Men mina ögonfransar ser inte mycket längre ut än i vanliga fall, "stråna" på borsten är korta men dem klumpar inte ihop sig. Ögonfransarna klumpar inte sig med den borsten. Jag tycker mascaran är helt okej men inte min favorit av alla mascarorna jag har haft ;)

 

 

Men nu ska jag sova!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!