fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Pressentation

Idag skulle vi göra en muntlig pressentation inför klassen om en viktig händelse under 1900-talet, men jag och Esther ska göra det nästa vecka :) Idag fick vi reda på vilka grupper vi ska vara i. Vi ska börja med inriktningarna så att vi går inte längre i klasserna för vi har fått nya klasser också. Så det är två klasser vi ska hålla reda på att vi går i; LU11EK och 1B är klasserna jag går i :P haha

Mitt nya schema :D Gillar Måndag och Fredag

Snart har jag en ny uppdaterad blogg :D ska bli intressant ;)
Just nu sitter man och kollar på Judys domstol, tycker det är rätt kul :P
Sen kl 20 är det The Voice Sverige, bara älskar Ola Salo, hade lätt velat vara på hans lag :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!