fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Sorry my darlings

Jag är hemskt ledsen över att jag inte Har bloggar på lite mer än en vecka eller så, men jag har varit hos min farmor och farfar i Örebro eller utanför Örebro mitt ute i skogen. Jag har inte haft orken att fråga om jag kunde få låna deras dator, men jag ber tusen gånger om ursäkt för det.


Men jag har fått mina julklappar av dem och det var inte lite, men det är ju också för att jag kanske träffar fem 1-2 gånger varje år. Jag har i alla fall köpt mina älsklingsskor som jag har kollat in länge. Köpt ny bh, tröja, kofta och det var nog det jag har KÖPT, även om farmor betalade det mesta.


TACK SÅ MYCKET FARMOR, jag vet att du läser detta :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!