fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Home sweet home :)

Äntligen hemma igen :) Jag gick ju upp tidigt idag för att gå på handledarkursen, och jag fick typ inte in något i huvudet för jag var för trött :( men nu ska jag och pappa bara vänta på att han får sitt handledar intyg, sen ska vi börja köra :) längtar.
Mamma lagar mat och jag är hungrig för jag har inte ätit något i dag typ :P Mammas kompis skulle komma idag för att hjälpa till att få ut han som är på mitt rum :) och så kan jag börja sova där inne igen och inte vara så fucking trött hela tiden :)
Jag har en uppsats som ska in imorgon och jag har inte börjat skriva än + att jag har ett engelska prov + att jag ska kunna lucia sångerna för att vi har genrep imorgon och på tisdag är det lucia och imorgaon kl 23.00 ska jag och mamma gå på Lucia Movie Night :D Förhandsvisningar på 3 filmer :) den enda filmen jag vet att dem ska visa är  Huvudjägarna, annars är det hemligt och jag fick reda på att dem skulle visa Huvudjägarna när jag var på TwiDay :D haha men nu ska jag börja skriva på min uppsats!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!