fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Döööööööör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var på bio igår från 15.30, jag kom hem kl 03.00 är helt jävla död och så ska man sitta och lyssna på en såndär SYV sak snacka och höskolaeprov eller nått sånt skit :P inte kul vill sova!!!!
Esther har åtminstånde lite roligt, för hon sitter och kliar sig i armhålan ;) haha
The Twilight filmerna blir bara bättre och bättre men "Bella" i Breaking Dawn blir lite läskig att kolla på, hon hade kunnat vara med i Supersize vs. superskinny (och då är hon superskinny ;)) Men kan inte vänta tills del 2 kommer :)
Dem hade frågor och sånt som man kunde vinna, jag räkte upp handen först av dem som satt framför mig men dem som valde vem som skulle få svara kollade inte åt det hållet då :( det var bara på en fråga det hände, men jag kunde alla, haha men jag tillhör familjen Lilja och vi har otur i spel och tur i kärlek (enligt ordspråket)
Alla som inte har sett Breaking dawn på TwiDay, ni MÅSTE se den på bio, det är en äkta "biofilm" (var inte dryga och säg finns det oäkta, för det finns filmer som inte är bra på bio men är bra på tv:n hemma :P)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!