fuckthisismylife - fuckthisismylife -

döööör

Vi ska ha en muntlig pressentation för klassen :( gillar inte pressentationer och speciellt inte när man bara får använda stödord, PANIK ATTACK :bigeyes:

I vårt hus där jag bor så renoverar dem en lägenhet och så vattnet kan stängas av ibland och det gjorde den ogår när jag skulle duscha :thumbdown: så jag fick gå upp ännu tidigare för att jag skulle kunna duscha :tired: VARFÖR!!!!!
Men idag ska jag gå på bio med min mamma :P vi ska se Breaking Dawn del 1 för andra gången, men min mamma kanske är alldeles för trött så att hon inte vill/orkar gå på bion :( JAG VILL SE DEN IGEN :) den är SÅÅÅ bra att man måste se den på bio :P haha
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!