fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Shit asså!!

Asså igår var jag så stressad att jag tappade mitt busskort(skola)! Inte kul :(
Så nu måste jag betala 300kr för ett nytt.
På söndagen den 11, ska jag och min pappa gå en handledar kurs så att jag kan börja övningsköra med honom efter det ;)
Men hur som helst så ska jag börja med Veckans blogg där jag lottar ut vilken blogg som vinner :D ska bli jätte kul.
och se alla olika bloggar som vill vara med och tävla ;)
Men just nu så kan man inte anmäla sig ;) Utan det blir någon annan gång denna veckan men vinnaren kommer upp varje söndag ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Isabelle :]

Sv: Ok :)

2011-11-29 | 19:26:39
http://isaloll.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!