fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Tingsrätten

Hej!! Idag har jag varit på Malmös Tingsrätt för att min mamma och hennes kompis var målsägande(eller vad det nu heter). Jag var åhörare ;) Det varade från kl 13.00 till 15.00
Advokaterna till dem åtalade lär som om dem var lite fövirrade och sånt skit men aja.
Innan jag och mamma åkte hem så fixade vi min tröja som jag fick i pressent för andra gången :o och den här gången tog vi en tröja som var lite äldre, och så fick vi en väska av dem efterso vi hade varit där två gånger innan. :)
Nu ska jag in i duschen och sedan ska jag plugga lite sedan sova :tired:
Jag är piss trött och känner inte alls för att gå till skolan imorgon men jag har inget val om jag vill bli advokat ;) kanske ska se om jag kan få plugga distans, men är inte helt säker på om jag vill det, för jag behöver träffa människor för att tjäna ihop de sociala förmågorna jag inte fick när jag var kompis med en viss person :P haha men sånt är livet, lite bättre bilr det iallafall ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Johanna Rise

SV: Härligt, lycka till! :)

Allt bra med dig annars då? :)

2011-11-24 | 18:38:35
http://juwie.blogg.se/
Johanna Rise

Jadå, allt är bra! :)

2011-11-24 | 20:59:39
http://juwie.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!