fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Vet inte...

Jag vet ingenting idag :(
• Vet inte vad jag ska blogg om
• Vet inte hur jag mår
• Vet inte vad jag ska göra
Det kan bero på att jag är döende...
Ska handla nytt smink idag och jag ska göra en "Hiss & Diss" nu snart i veckan, ska bli spännande;)
Men i första hand kommer det vara smink, parfym, klädesmärken/affärer (kvaliteten på deras kläder).
Just nu ska vi jobba med ett par arbete, men vi sitter och bloggar båda två, HAHA:P Men jag sitter mest och är döende :P
Julen börjar närma sig lite smått (även om jag tycker dagarna går fort), har ni börjat tänka på vad ni önskar er??
Själv hatar jag frågan "Vad önskar du dig??" Jag önskar mig saker som man inte kan köpa eller för att någon kompis barn till familjen som besöker oss ofta är hyper allergisk mot ALLT, inte kul :P haha men man får väl göra det bästa utav situationen :P
Men ha det så "hör jag av mig" lite senare idag (ikväll typ);)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!