fuckthisismylife - fuckthisismylife -

Kan det bli värre??!!

Hejsan bloggen!!

Jag undrar om mitt "tillstånd" kan bli värre än vad det redan är?!
Det räcker tydligen inte med att jag har en fruktansvärd hosta, ont i halsen och inte kan prata!
För nu ska jag ha näsblod och fått min "period" :(

Jag kommer seriöst att AVLIDA!! Jag ska för fan till Tyskland på måndag och som det ser ut nu så kommer jag nog inte hinna bli frisk för att min förkylning har bara blivit värre :(
Vet inte vad jag ska ta mig till surprise


ps: något tips på något nyttigt och lika gott som chocklad :P haha något gott??

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Hanannanaa

Jag har! Frukt :D

Eller, haha, vem försöker jag lura. Krängde precis ner en hel chokladkaka... Ja, tips är vad jag också beöver ;)

2011-10-13 | 18:10:26




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!